Rendszeres olvasók

2018. január 12., péntek

Dekupázs- Nyuszis doboz kislányoknak

Az alap amivel dolgoztam,egy egyszerű hobbiboltos fa doboz volt.
A kislányom rengeteg csattjának és hajgumijának tárolására készítettem.


Szükségünk lesz  hozzá fehér akril festékre, szalvétára, vízbázisú lakkra.

A dobozt 2 régben befestettem akril festékkel. A második réteg festék felkenése után nem vártam meg hogy megszáradjon a festék, hanem a még nedves festékbe terítettem a szalvétát. Fontos, hogy csak a szalvéta legfelső vékony rétegét illesszük rá nagyon óvatosan,egyenletesen a dobozra. Ne egyben próbáljuk meg rátenni, hanem több darabból vágjuk ki, külön-külön az oldalaira. Egy kis méretű ecset segítségével óvatosan simítsuk át a felületét, vigyázva rá hogy ne gyűrődjön meg sehol lehetőség szerint. Ha a még nedves festékbe tesszük a szalvétát,megspórolhatjuk vele a dekupázs ragasztót. Ezután dekupázs ragasztólakkal átkenjük a felületét. Ha hólyagos lenne valahol, egy tű segítségével megszabadítjuk a benne maradt levegőtől.


Száradás után már csak a dekorálás maradt hátra. Én zöld pom-pom szalaggal és egy kis ezüst koronával díszítettem, amit ragsztópisztollyal rögzítettem a dobozhoz.



Ha tetszett a bejegyzés, szeretettel várlak a facebook oldalamon is, ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz! Köszönöm hogy benéztél! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése