Rendszeres olvasók

2018. január 8., hétfő

Krémes dobozból ékszertartó

Vettem a napokban egy cement hatású festéket,amit szerettem volna kipróbálni valahol. Ebből született a krémes doboz ékszertartó ötlete. 

Én egy holland festéket ,a Home Deco Structure Paint cement hatású festékét  használtam hozzá,  de 
azt hiszem a Pentart-nak is van hasonló cement hatású pasztája.  Amit érdemes róla tudni, hogy üvegre, fára és kerámiára is használható. 
Első körben megtisztítottam az üveget. Nem alapoztam, simán felkentem a cement hatású festéket. Jól tapadt az üvegre szerencsére. 2 rétegben ajánlják az optimális hatás elérése érdekében, én is így kentem fel.




Száradás után 3D Pearl Paint  festékkel mintáztam az oldalát meg. Pár óra száradásra volt szüksége.

  Fehér akril festékkel átkentem és még mielőtt megszáradt volna, megszórtam fehér irizáló csillámporral.



A doboz tetejét körberajzoltam egy kottán, kivágtam  és felragasztottam. A tetejét is átkentem ragasztóval egy ecset segítségével és megvártam míg megszárad.  Ezután  a már korábban említett 3D Pearl Paint-el megmintáztam a tetejét is.
Díszítésként papír rózsát festettem meg a cement hatású festékkel.
Ez a fehér rózsa volt az alap.
A széleit fehér akril festékkel festettem meg. Folyékony ragasztót fehér irizáló csillámporral kevertem ki és a festék száradása után ezzel is átkentem.

Megvártam míg megszáradt, majd ragsztópisztollyal felragasztottam a doboz tetejére a rózsát egy apró kulccsal és egy kis ezüst koronával. Legvégül ezüst dekorfilccel átrajzoltam a 3D mintákat rajta.
Ezzel el is készültünk az ékszertartónkkal.

Ha tetszett ez a bejegyzés, naponta meg
újuló tartalommal várlak a facebook oldalamon is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése