Rendszeres olvasók

2018. január 10., szerda

Fehér ágas téli dekoráció


Az alap ez a natúr színű világító ág volt, amin Tapsi nyuszink egy harapással megszüntette a világítást amikor sikerült átrágnia a zsinórját. 
Miután megszabadítottam az égősortól, fehér akril festékkel festettem át.



2 rétegben festettem le az ágakat. Egy tálban fehér dekorhomokot kevertem össze ezüst csillámporral és még száradás előtt alaposan megszórtam vele mindegyiket.
Egy üvegbe dekorkavicsot szórtam, rá pedig a maradék dekorhomokot. Ebbe állítottam bele az ágakat. Ledes égősort tettem még bele. Egy madzaggal átkötöttem az üveg száját, amire egy mókusos díszt tettem. Végezetül még  rózsákat tűztem bele.






Ha tetszett ez a bejegyzés, szeretettel várlak a facebook oldalamon is, ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése